![](https://telegra.ph/file/cbfad79d22fbc77d3ac6e.png)
Найчастіше така помилка трапляється через те, що раніше ви відправляли як фіз. особа, а зараз почали як ФОП. Навіть якщо це не так, наступні дії допоможуть вирішити проблему:
Зайдіть в Налаштування -> розділ Генерація та друк ТТН -> Налаштувати контрагентів
![](https://telegra.ph/file/886e660bc75096615a7d4.png)
Відкрийте того контрагента, від імені якого намагались згенерувати ТТН в замовленні.
Далі натисніть галочку "Вибрати контактну особу за замовчуванням". І далі: Оновити список контрагентів та контактних осіб.
![](https://telegra.ph/file/6b49d1dccfe3f6afbd018.png)
Потім оберіть зі списку потрібного контрагента і контактну особу. Причина помилки якраз у тому, що Нова Пошта видалила вам когось з цих контактних осіб і вам треба обрати іншу.
Якщо цей спосіб не допомагає, то зайдіть в особистий кабінет Нової Пошти і отримайте новий API-ключ і додайте нового контрагента в систему.