Найчастіше така помилка трапляється через те, що раніше ви відправляли як фіз. особа, а зараз почали як ФОП. Навіть якщо це не так, наступні дії допоможуть вирішити проблему:

Зайдіть в Налаштування -> розділ Генерація та друк ТТН -> Налаштувати контрагентів

Відкрийте того контрагента, від імені якого намагались згенерувати ТТН в замовленні.

Далі натисніть галочку "Вибрати контактну особу за замовчуванням". І далі: Оновити список контрагентів та контактних осіб.

Потім оберіть зі списку потрібного контрагента і контактну особу. Причина помилки якраз у тому, що Нова Пошта видалила вам когось з цих контактних осіб і вам треба обрати іншу.

Якщо цей спосіб не допомагає, то зайдіть в особистий кабінет Нової Пошти і отримайте новий API-ключ і додайте нового контрагента в систему.