Зручний і простий, функціональний та сучасний інтернет-магазин у кілька кліків – це не недосяжна мрія, а новий продукт від творців МійДроп для користувачів версії постачальників будь-якого типу підписки. Дехто з вас вже називає подібні речі роздрібними прайсами, однак можливості нового торгового майданчику на базі CRM значно ширші ніж просто дати можливість покупцям ознайомитися з асортиментом та цінами.

Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Збирайте замовлення з різних торгових майданчиків в одному місці, приймайте рішення на основі статистики, контролюйте роботу менеджерів та багато іншого – http://bit.ly/3F6CgEF


Можливості та переваги

Подібний тип інтернет-магазину має безліч вагомих "за" та подальших перспектив для удосконалення. Кілька найголовніших наводимо нижче.

1.Унікальність продукту. На момент написання цієї статті, а саме на 15 березня 2023 року, на ринку програмного забезпечення для сфери дропшиппінгу в Україні не існує аналога інтернет-магазину на основі CRM-системи.

2. Швидкість запуску. Оскільки такий інтернет-магазин автоматично формуватиметься на основі розділу "Склад" CRM-системи МійДроп, то не потрібно буде витрачати купу часу на додавання товарів, формування категорій, верстку, налаштування віджетів, розбиратися з форматами вигрузки / загрузки тощо.

Наші чинні користувачі спершу оплачують кілька доларів за інтеграцію, далі виконують кілька елементарних дій з налаштування. Більшість з них є необов'язковими для створення першої версії, але завжди можна повернутися і щось додати / прибрати / відредагувати в розділі "Інтеграції". Таким чином максимум через 30 хвилин інтернет-магизин готовий для використання. Нові користувачі тестують цю опцію безкоштовано в рамках пробного періоду.

Для порівняння: запуск інтернет-магазину на основі певного маркетплейсу чи конструктора-сайтів займає від тижня і до кількох місяців в залежності від кількості товарів, складності умов співпраці, технічних навиків постачальника та його вільного часу. Створення сайту з нуля напряму незалежним програмістом також триває від двох тижнів активних дискусій.

3. Гнучкість. Інтернет-магазин на основі CRM немає жодних обмежень щодо кількості товарів та не потребує обов'язкових платежів за просування, як це влаштовано, наприклад, на маркетплейсах, конструкторах інтернет-магазинів тощо.

Також в рамках одного аккаунту можна створювати кілька таких інтернет-магазинів на основі CRM, наприклад, для реалізації сезонних або акційних товарів чи залишків, для певних категорій чи цільової аудиторії.

4. Бюджетність. Вартість першого інтернет-магазину на основі CRM складає $15 / місяць, а всіх наступних – $12 / місяць. Стартового внеску за запуск немає. Оплатити інтеграцію можна в розділі "Налаштування" разом з іншими функціями та щомісячною підпискою або окремо в будь-який момент. Також при оплаті за півроку чи рік діятимуть стандартні знижки від МійДроп в 10% і 20% відповідно.

Для порівняння: ціни за персональне створення окремого якісного інтернет-магазину на API стартують від $500 в залежності від складності та кількості правок, а далі його підтримання також обходитиметься в круглу суму щомісяця. Що стосується інтернет-магазинів на основі маркетплейсів та конструкторів сайтів, то стартові платежі в деяких випадках перевищують $130 лише за додавання товарів, а далі за підтримання роботи сайту доведеться платити від $5 / місяць до $82 / місяць, а середня вартість  коливається від $18 / місяць до $41 / місяць. Ці дані загально доступні і взяті з розділів "Ціни" різних українських маркетплейсів та конструкторів сайтів.

5. Довільне просування. Як саме користуватися таким інтернет-магазином, завжди вирішуватиме власне сам постачальник. Можна взагалі не рекламувати його серед роздрібних продавців, а лише направляти їх туди в разі проявлення значного інтересу. Можна помістити посилання на такий магазин в шапці профілю в Instagram, де самостійні та рішучі клієнти відразу зроблять замовлення і не будуть додатково навантажувати менеджера.

Можна налаштувати таргетовану чи контекстну рекламу, як на будь-який сайт, але є одне "але", про нього розповімо трохи нижче. Тобто жоднох хитромудрих просувань та незрозумілих алгоритмів, які може й не збільшують продажі за додаткові обов'язкові гроші для маркетплейсів, наприклад.

6. Простота інтерфейсу. Такий інтернет-магазин матиме подібний дизайн до CRM, до якого вже звикли наші користувачі, які цінять його за сучасність, інтуїтивність та стриманість. Завдяки цьому роздрібні користувачі легко зможуть в ньому зорієнтуватися з першого разу, оцінити асортимент та без зайвих вагань зробити покупки.

7. Відсутність реєстрації. Щоб не марнувати час, не відволікати клієнта від покупки, не нервувати його, ускладнюючи життя сотнею питань і повідомлень на email, інтернет-магазин на основі CRM-системи немає реєстрації. Однак він зберігає додані клієнтом товари в корзині, якщо він раптом закрив вкладку з сайтом, а потім повернувся.

8. Неможливість переманити клієнта чи відволікти його від покупки. CRM-система не змагається зі своїми користувачами-постачальниками за роздрібних покупців, наприклад, як це відбувається з маркетплейсами.

Маркетплейс складає свій асортимент з багатьох продавців і йому не важливо, в кого саме роздрібний покупець щось придбає. Головне – взагалі не відпустити зацікавлену людину з порожніми руками, тому маркетплейс рекомендує їй інших продавців за допомогою різних віджетів, акцій, порівнянь товарів тощо, які, до речі, можуть дратувати чи відволікати клієнта від прийняття рішення. Маркетлейси завжди в першу чергу рекламують самі себе і прив'язують до себе людей email-розсилками і зібраними даними після реєстрації.

В інтернет-магазині на основі СRM будуть товари лише одного магазину, одного постачальника, без зайвих графічних елементів та конкурентів. СRM-система взагалі не бере безпосередньої участі у продажах, лише надає програмні рішення постачальнику.

9. Моментальний і безперебійний зв'язок з СRM. Як тільки клієнт оформив замовлення, воно в ту ж мить опинилось з усіма даними в системі обліку, де очікуватиме вже безпосередньо виготовлення, збирання, пакування та відправлення. За певних налаштувань клієнт навіть відразу на сторінці оформленого замовлення інтернет-магазину отримає згенеровану ТТН і йому не обов'язково навіть повторно висилати її SMS-кою.

10. Легка технічна підтримка та незалежність від інших сервісів. Для створення і підтримання інтернет-магазину на основі CRM не порібно бути глибоко обізнаним у сфері IT, не потрібно обирати, налаштовувати, витрачати час, нерви і гроші на домен, сервер, віджети, спеціалістів тощо. Жодних технічних моментів, лише просте налаштування базової інформації за інструкцією.

Налаштування інтернет-магазину від CRM
Детальна інструкція про запуск та кастомізацію нового торгового майданчика для роздрібних покупців від МійДроп

МійДроп на ринку вже майже 3 роки, і за цей час він здобув репутацію одної з найстабільніших та найшвидших в обслуговуванні CRM для дропшиппінгу в Україні. Ідеального програмного забезпечення не існує, будь-яка система іноді дає збій, однак у нашому випадку він зазвичай трапляється на боці стороннього сервісу, з яким налаштована інтеграція і на який МійДроп жодним чином не може вплинути.

Наприклад, в систему не додаються замовлення або це відбувається некоректно, трапляється плутанина в інших даних, то команді МійДроп часто залишаться лише чекати, поки третя сторона (маркетплейс, конструктор сайтів, служба доставки чи SMS-розсилки, розробники персонального магазину на API тощо) виправить помилки. У випадку з інтернет-магазином на основі CRM такої залежності немає, наші розробники власноруч контролюють ситуацію та оперативніше усунуть несправності.


Обмеження та недоліки

У будь-якого програмного рішення є слабкі сторони, тому радимо уважно з ними ознайомитися перш ніж приступати до етапу оплати та тестування.

1.Один домен для усіх інтернет-магазинів на основі CRM МійДроп. Оскільки такий торговий майданчик проростає з системи обліку, то в адресному рядку посилання на інтернет-магазин будь-якого постачальника, який скористається цією розробкою, завжди починатиметься з mypricelist.com.ua, що власне є основою посилання і називається доменом. Однак під час створення і налаштування магазину в розділі "Інтеграції" наші користувачі можуть після скісної риски вказати субдомен, тобто власне назву свого бренду, наприклад, someshop.

2. Неможливість встановити на сайт Google Analytics та Facebook Pixel. Саме це "але" малося на увазі в пункті № 5 "Довільне просування" в блоці "Можливості та переваги". Таке обмеження пов'язане з попереднім пунктом, адже саме через відсутність повного контролю над доменом та його уніфікація приводять до такого наслідку.

3. Неможливість внести кардинальні зміни в дизайн та інтерфейс. Глобально щось переверстати, змінити місцерозташування чи вплинути на інші графічні складові не вдасться. Однак в налаштуваннях інтернет-магазину на основі МійДроп в розділі "Інтеграції" вже передбачено кілька можливостей для персоналізації та кастомізації. Також наші розробники завжди відкриті до побажань, тому, можливо, вони знайдуть певні способи підправити певні деталі, якщо виникне така необхідність.

4. Тимчасова відсутність певних фунцій, притаманних типовим інтернет-магазинам. МійДроп лише починає розвивати цей новий продукт, тому з часом він нічим не відрізнятиметься від стандартних інтернет-магазинів, а точніше перевершуватиме їх. На даний момент відсутні кабінети покупців, оплата на сайті, віджети нещодавно переглянутих товарів тощо. За бажання і необхідності наших користувачів команда CRM опцює та реалізує усі запити.

Важливо! Якщо у вас залишилися сумніви щодо інтернет-магазину на основі CRM, напишіть у підтримку нашому менеджеру, щоб отримати пробний доступ до цього нового продукту перед оплатою.


Замість висновків

Ідеальних та універсальних рішень не існує, особливо в сфері програмного забезпечення, адже одна людина потребує простоти, а інша – мультифункціональності. МійДроп намагається балансувати між цими двома крайнощами та задовольняти будь-які суперечливі потреби своїх користувачів.

Цією статтею ми жодним чином не намагалися очорнити маркетплейси чи конструктори сайтів, які безперечно також мають безліч переваг. Врешті-решт кожен наш користувач має самостійно зважити всі "за" та "проти" і обрати для себе найкраще.

Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, отримуйте сповіщення про статуси посилок в Telegram та багато іншого – http://bit.ly/3F6CgEF