![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/3918929-1.jpg)
Зручний і простий, функціональний та сучасний інтернет-магазин у кілька кліків – це не недосяжна мрія, а новий продукт від творців МійДроп для користувачів версії постачальників будь-якого типу підписки. Дехто з вас вже називає подібні речі роздрібними прайсами, однак можливості нового торгового майданчику на базі CRM значно ширші ніж просто дати можливість покупцям ознайомитися з асортиментом та цінами.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Збирайте замовлення з різних торгових майданчиків в одному місці, приймайте рішення на основі статистики, контролюйте роботу менеджерів та багато іншого – http://bit.ly/3F6CgEF
Можливості та переваги
Подібний тип інтернет-магазину має безліч вагомих "за" та подальших перспектив для удосконалення. Кілька найголовніших наводимо нижче.
1.Унікальність продукту. На момент написання цієї статті, а саме на 15 березня 2023 року, на ринку програмного забезпечення для сфери дропшиппінгу в Україні не існує аналога інтернет-магазину на основі CRM-системи.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-14.png)
2. Швидкість запуску. Оскільки такий інтернет-магазин автоматично формуватиметься на основі розділу "Склад" CRM-системи МійДроп, то не потрібно буде витрачати купу часу на додавання товарів, формування категорій, верстку, налаштування віджетів, розбиратися з форматами вигрузки / загрузки тощо.
Наші чинні користувачі спершу оплачують кілька доларів за інтеграцію, далі виконують кілька елементарних дій з налаштування. Більшість з них є необов'язковими для створення першої версії, але завжди можна повернутися і щось додати / прибрати / відредагувати в розділі "Інтеграції". Таким чином максимум через 30 хвилин інтернет-магизин готовий для використання. Нові користувачі тестують цю опцію безкоштовано в рамках пробного періоду.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-13.png)
Для порівняння: запуск інтернет-магазину на основі певного маркетплейсу чи конструктора-сайтів займає від тижня і до кількох місяців в залежності від кількості товарів, складності умов співпраці, технічних навиків постачальника та його вільного часу. Створення сайту з нуля напряму незалежним програмістом також триває від двох тижнів активних дискусій.
3. Гнучкість. Інтернет-магазин на основі CRM немає жодних обмежень щодо кількості товарів та не потребує обов'язкових платежів за просування, як це влаштовано, наприклад, на маркетплейсах, конструкторах інтернет-магазинів тощо.
Також в рамках одного аккаунту можна створювати кілька таких інтернет-магазинів на основі CRM, наприклад, для реалізації сезонних або акційних товарів чи залишків, для певних категорій чи цільової аудиторії.
4. Бюджетність. Вартість першого інтернет-магазину на основі CRM складає $15 / місяць, а всіх наступних – $12 / місяць. Стартового внеску за запуск немає. Оплатити інтеграцію можна в розділі "Налаштування" разом з іншими функціями та щомісячною підпискою або окремо в будь-який момент. Також при оплаті за півроку чи рік діятимуть стандартні знижки від МійДроп в 10% і 20% відповідно.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-4.png)
Для порівняння: ціни за персональне створення окремого якісного інтернет-магазину на API стартують від $500 в залежності від складності та кількості правок, а далі його підтримання також обходитиметься в круглу суму щомісяця. Що стосується інтернет-магазинів на основі маркетплейсів та конструкторів сайтів, то стартові платежі в деяких випадках перевищують $130 лише за додавання товарів, а далі за підтримання роботи сайту доведеться платити від $5 / місяць до $82 / місяць, а середня вартість коливається від $18 / місяць до $41 / місяць. Ці дані загально доступні і взяті з розділів "Ціни" різних українських маркетплейсів та конструкторів сайтів.
5. Довільне просування. Як саме користуватися таким інтернет-магазином, завжди вирішуватиме власне сам постачальник. Можна взагалі не рекламувати його серед роздрібних продавців, а лише направляти їх туди в разі проявлення значного інтересу. Можна помістити посилання на такий магазин в шапці профілю в Instagram, де самостійні та рішучі клієнти відразу зроблять замовлення і не будуть додатково навантажувати менеджера.
Можна налаштувати таргетовану чи контекстну рекламу, як на будь-який сайт, але є одне "але", про нього розповімо трохи нижче. Тобто жоднох хитромудрих просувань та незрозумілих алгоритмів, які може й не збільшують продажі за додаткові обов'язкові гроші для маркетплейсів, наприклад.
6. Простота інтерфейсу. Такий інтернет-магазин матиме подібний дизайн до CRM, до якого вже звикли наші користувачі, які цінять його за сучасність, інтуїтивність та стриманість. Завдяки цьому роздрібні користувачі легко зможуть в ньому зорієнтуватися з першого разу, оцінити асортимент та без зайвих вагань зробити покупки.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-15.png)
7. Відсутність реєстрації. Щоб не марнувати час, не відволікати клієнта від покупки, не нервувати його, ускладнюючи життя сотнею питань і повідомлень на email, інтернет-магазин на основі CRM-системи немає реєстрації. Однак він зберігає додані клієнтом товари в корзині, якщо він раптом закрив вкладку з сайтом, а потім повернувся.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-7.png)
8. Неможливість переманити клієнта чи відволікти його від покупки. CRM-система не змагається зі своїми користувачами-постачальниками за роздрібних покупців, наприклад, як це відбувається з маркетплейсами.
Маркетплейс складає свій асортимент з багатьох продавців і йому не важливо, в кого саме роздрібний покупець щось придбає. Головне – взагалі не відпустити зацікавлену людину з порожніми руками, тому маркетплейс рекомендує їй інших продавців за допомогою різних віджетів, акцій, порівнянь товарів тощо, які, до речі, можуть дратувати чи відволікати клієнта від прийняття рішення. Маркетлейси завжди в першу чергу рекламують самі себе і прив'язують до себе людей email-розсилками і зібраними даними після реєстрації.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-5.png)
В інтернет-магазині на основі СRM будуть товари лише одного магазину, одного постачальника, без зайвих графічних елементів та конкурентів. СRM-система взагалі не бере безпосередньої участі у продажах, лише надає програмні рішення постачальнику.
9. Моментальний і безперебійний зв'язок з СRM. Як тільки клієнт оформив замовлення, воно в ту ж мить опинилось з усіма даними в системі обліку, де очікуватиме вже безпосередньо виготовлення, збирання, пакування та відправлення. За певних налаштувань клієнт навіть відразу на сторінці оформленого замовлення інтернет-магазину отримає згенеровану ТТН і йому не обов'язково навіть повторно висилати її SMS-кою.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image_2023-03-15_17-15-19.png)
10. Легка технічна підтримка та незалежність від інших сервісів. Для створення і підтримання інтернет-магазину на основі CRM не порібно бути глибоко обізнаним у сфері IT, не потрібно обирати, налаштовувати, витрачати час, нерви і гроші на домен, сервер, віджети, спеціалістів тощо. Жодних технічних моментів, лише просте налаштування базової інформації за інструкцією.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/------------------------------1.png)
МійДроп на ринку вже майже 3 роки, і за цей час він здобув репутацію одної з найстабільніших та найшвидших в обслуговуванні CRM для дропшиппінгу в Україні. Ідеального програмного забезпечення не існує, будь-яка система іноді дає збій, однак у нашому випадку він зазвичай трапляється на боці стороннього сервісу, з яким налаштована інтеграція і на який МійДроп жодним чином не може вплинути.
Наприклад, в систему не додаються замовлення або це відбувається некоректно, трапляється плутанина в інших даних, то команді МійДроп часто залишаться лише чекати, поки третя сторона (маркетплейс, конструктор сайтів, служба доставки чи SMS-розсилки, розробники персонального магазину на API тощо) виправить помилки. У випадку з інтернет-магазином на основі CRM такої залежності немає, наші розробники власноруч контролюють ситуацію та оперативніше усунуть несправності.
Обмеження та недоліки
У будь-якого програмного рішення є слабкі сторони, тому радимо уважно з ними ознайомитися перш ніж приступати до етапу оплати та тестування.
1.Один домен для усіх інтернет-магазинів на основі CRM МійДроп. Оскільки такий торговий майданчик проростає з системи обліку, то в адресному рядку посилання на інтернет-магазин будь-якого постачальника, який скористається цією розробкою, завжди починатиметься з mypricelist.com.ua, що власне є основою посилання і називається доменом. Однак під час створення і налаштування магазину в розділі "Інтеграції" наші користувачі можуть після скісної риски вказати субдомен, тобто власне назву свого бренду, наприклад, someshop.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-10.png)
2. Неможливість встановити на сайт Google Analytics та Facebook Pixel. Саме це "але" малося на увазі в пункті № 5 "Довільне просування" в блоці "Можливості та переваги". Таке обмеження пов'язане з попереднім пунктом, адже саме через відсутність повного контролю над доменом та його уніфікація приводять до такого наслідку.
3. Неможливість внести кардинальні зміни в дизайн та інтерфейс. Глобально щось переверстати, змінити місцерозташування чи вплинути на інші графічні складові не вдасться. Однак в налаштуваннях інтернет-магазину на основі МійДроп в розділі "Інтеграції" вже передбачено кілька можливостей для персоналізації та кастомізації. Також наші розробники завжди відкриті до побажань, тому, можливо, вони знайдуть певні способи підправити певні деталі, якщо виникне така необхідність.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-12.png)
4. Тимчасова відсутність певних фунцій, притаманних типовим інтернет-магазинам. МійДроп лише починає розвивати цей новий продукт, тому з часом він нічим не відрізнятиметься від стандартних інтернет-магазинів, а точніше перевершуватиме їх. На даний момент відсутні кабінети покупців, оплата на сайті, віджети нещодавно переглянутих товарів тощо. За бажання і необхідності наших користувачів команда CRM опцює та реалізує усі запити.
![](https://blog.mydrop.com.ua/content/images/2023/03/image-11.png)
Важливо! Якщо у вас залишилися сумніви щодо інтернет-магазину на основі CRM, напишіть у підтримку нашому менеджеру, щоб отримати пробний доступ до цього нового продукту перед оплатою.
Замість висновків
Ідеальних та універсальних рішень не існує, особливо в сфері програмного забезпечення, адже одна людина потребує простоти, а інша – мультифункціональності. МійДроп намагається балансувати між цими двома крайнощами та задовольняти будь-які суперечливі потреби своїх користувачів.
Цією статтею ми жодним чином не намагалися очорнити маркетплейси чи конструктори сайтів, які безперечно також мають безліч переваг. Врешті-решт кожен наш користувач має самостійно зважити всі "за" та "проти" і обрати для себе найкраще.
Розвивайте свій бізнес разом із МійДроп! Генеруйте ТТН, отримуйте сповіщення про статуси посилок в Telegram та багато іншого – http://bit.ly/3F6CgEF