Бувають ситуації, коли в CRM пишеться, що замовлення з накладеним платежем отримано клієнтом, проходить час, а дропшиппер досі не може запросити їх на виплату.
Причина №1
Буває, що на відділенні Нової Пошти працівник вказує не той статус ТТН для замовлення, в якому є накладений платіж і через це статус не змінюється автоматично на той, що відповідає отриманному накладеному платежу. В такому випадку треба спробувати оновити статус ТТН вручну. Це може зробити як дропшиппер, так і постачальник.
![](https://telegra.ph/file/77c871c7b9f60b6b02c48.png)
Якщо цей спосіб не допоміг, тоді дивіться причину №2.
Причина №2
Або ви вказали в налаштуваннях, у розділі Дропшиппери, що "Дропшиппер може подати замовлення на виплату тільки після того, як забрано накладений платіж".
![](https://telegra.ph/file/d32f0dd7d4db878f1e430.png)
І замовлення, яке не доступне до виплати було створене з "Контроль оплати", тобто з отриманням накладеного платежу на розрахунковий рахунок. А це значить, що Нова Пошта не повідомляє про статус банківського переказу через своє API і відповідно CRM не може автоматично змінити статус про те, що накладений платіж отримано.
Відповідь Нової Пошти стосовно цього питання:
![](https://telegra.ph/file/4bcbdb13bd405efae57b1.png)
Тому лишається два варіанти: або відключити налаштування "Дропшиппер може подати замовлення на виплату тільки після того, як забрано накладений платіж", або вручну чи массово змінювати статус отриманої наложки в замовленнях.
При редагуванні замовлення із статусом Продаж є така галочка:
![](https://telegra.ph/file/457f5eedc75dee8304dfe.png)
Також у розділі Всі замовлення над таблицею замовлень є пункт Грошові перекази. Відкривши його ви побачите підрозділ Автоматичний контроль сум.
![](https://telegra.ph/file/0d270f6d84e9fcc5591e3.png)
![](https://telegra.ph/file/ad4ee6e896bb43642d2c6.png)
Нова Пошта час від часу надсилає таблицю зі звітом про виплати накладених платежів або банківських переказів на розрахунковий рахунок. Цей розділ в CRM для того, щоб швидко і автоматично звірити ці дані з тими, що містяться в системі.
Зліва вкажіть список ТТН, що треба звірити і які надіслала в звіті служба доставки, кожну напишіть з нового рядка. Справа вкажіть суми відповідних накладених платежів. Далі натисніть кнопку "Перевірити". Нижче з'явиться таблиця: зеленим кольором будуть позначені ТТН, чиї суми накладеного платежу і в CRM, і на Новій Пошті співпали, а червоним – ТТН з розбіжностями в сумах.
![](https://telegra.ph/file/f58afe6fc45011cda3690.png)
За потребою виділіть певні ТТН та натисніть на кнопку "Провести". Тепер в CRM вони матимуть статус "Накладений платіж отримано".
![](https://telegra.ph/file/f479dcaa8b734af77e82d.png)